’Barcelona sistemi liderlik getirdi’

’PeugeotPeugeot Türkiye, 2019 yılında pazar payını 1.2 puan artırarak yüzde 6ya çıkardığını ve markalar sıralamasında iki basamak yükselerek beşinci sıraya ulaştığını duyurdu. Yapılan açıklamaya göre, bu dönemde SUV segmentinin en çok satan markası da Peugeot olurken, C-SUV segmentinin lideri ise 3008 modeli oldu. 2019’un sektör açısından zorlu bir yıl olduğunu aktaran Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, Pazardaki tüm olumsuzluklara rağmen, iyimserliğimizi koruduk, pazarı doğru tahmin ettik ve isabetli planlama yaptık. Barcelona, Real Madrid gibi oyun sistemimiz var. Her ay yeni oyun kurmuyoruz. Sistemi oturttuk ve bu sayede satışları artırdık dedi. Yiğitcan Yıldız yazdı..